Головна
Нд, 22.07.2018, 08:44
Зареєструйтесь
Логін:
Пароль:
Меню сайта

Категорії каталога
Освітні програми
Територія обслуговування
Вакансії
Матеріально-технічне забезпечення
Річний звіт керівника
Фінансова діяльність
Підручники

Рекомендуємо

Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Мені байдуже
4. Нормально
5. Погано

Результат опитування Результати Всі опитування сайта Архів опитувань

Всього голосувало: 203
Обговорити на форумі

Головна » Статті » Прозорість » Освітні програми

Освітні програми, за якими працює заклад у 2017-2018 навчальному році

Освітні програми, за якими працює заклад у

2017-2018 навчальному році

Пояснювальна записка

І. Загальні засади

 Комунальний заклад "Володарська  загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів №2 імені В.П.Мельника" Володарської районної ради київської області здійснює свою діяльність на підставі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», з урахуванням вимог Концепції профільного навчання у старшій школі, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, власного Статуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів.

 За Статутом навчальний заклад є загальноосвітнім навчальним закладом І-ІІІ ступенів.

Мова навчання – українська.

Мережа школи  на 2017/2018 навчальний рік складається з  19 класів.

Враховуючи потреби учнів, побажання батьків, фахову підготовку педагогічних кадрів, матеріальну базу кабінетів, у старшій школі введено математичний і історичний профілі (10 клас) та математичний  профіль навчання (11 клас).

Робочий навчальний план закладу на 2017-2018 навчальний рік складено

для  школи І ступеня

-         1-А клас  - за навчальним  планом   початкової школи експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють в межах дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Розроблення  і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту  початкової загальної освіти», затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 16.08.2017 №1181;

-          1-Б клас - за навчальним планом початкової школи експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють в межах дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою

«Дидактико-методичне і навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування початкової освіти», затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2016 №834;

-    2-4 класи - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від  10.06.2011 № 572, із змінами  згідно з  наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 №460(додаток 1);

 

для школи ІІ ступеня

-         5-9 класи - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня  затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України  від 03.04.2012  №409 ( в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 №664), із змінами  згідно з  наказом Міністерства освіти і науки України від 12.12.2014 №1465 (додаток 1);

 

для школи ІІІ ступеня:

 

-         10 клас – за Типовим навчальним планом однокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України  від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України  від 29.05.2014 №657  (математичний та історичний профілі,  додаток 13);

-         11 клас – за Типовим навчальним планом загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України  від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України  від 29.05.2014 №657  (математичний профіль,  додаток 5);

   для індивідуального навчання

-         2б, 6б класи - за Типовими навчальними планами спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів  для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженими наказом МОН України від 22.04.2014 № 504 ( у редакції наказу МОН України від 07.06.2017 р. № 799 (додаток 15).

     Відповідно до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах індивідуальне навчання організовано для учениці 6-Б класу Старовойт Анастасії Сергіївни - 14 годин (підстава: довідка ЛКК від 29.08.2017 №314 та учня 2-Б класу Тітова Артема  Володимировича – 5 годин (підстава: довідка ЛКК від 31.08.2017 №329).

для інклюзивного навчання

-         1-А, 2-Б класи - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від  10.06. 2011 № 572, із змінами  згідно з  наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 №460 (додаток 1).

              Для учнів 2-Б Хілька Степана Євгенійовича (підстава: витяг з протоколу засідання ПМПК від 17.05.2016 № 3)  і Онищенка Артема Олеговича (підстава: витяг з протоколу засідання ПМПК від 01.02.2017 № 9)  та учениці 1-А класу  Оверченко Олександри Олександрівни (підстава: витяг з протоколу засідання ПМПК від 23.05.2017 № 11) організовано навчання згідно Листа МОН України від 12.07.2016 № 1/9-364 "Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими потребами в 2017/2018 навчальному році".

ІІ. Порядок вивчення окремих навчальних предметів

         Робочий навчальний план закладу включає інваріантну складову, сформовану на державному рівні та варіативну складову, в якій передбачено додаткові години на поглиблене вивчення предметів, курси за вибором, спецкурси, факультативи, індивідуальні та групові заняття.

      Додаткові години використано в межах гранично допустимого навантаження з урахуванням потреб та індивідуальних особливостей учнів.

          З  метою розвитку комунікативної компетентності, етики спілкування та культури мовлення, формування умінь самостійної роботи над текстом,продовжено у 3-4 класах  вивчення курсу за вибором «Читаємо. Розуміємо. Творимо.» (рекомендовано Міністерством освіти і науки України,  2011 р.);

           З метою формування  міжкультурної та гуманітарної освіти,  громадянської ідентичності, виховання толерантності у дітей введено у 2-А та 2-Б класах по 1годині на провадження інтегрованого курсу "Культура добросусідства";

для корекції знань та роботи з обдарованими учнями  в 1-4 класах початкової школи виділено по 1 годині  для індивідуальних та групових занять;

для становлення світогляду, розвитку  креативності та виробленню навичок планування, гармонійності розвитку творчої особистості учнів і поглиблення знань з історії України в 5-х класах введено міжкласний факультативний курс  "Українознавство" - 1 година (схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах, лист Інституту Інноваційних технологій і змісту освіти МОН України від 03.07.2014 №14.1/12-Г-1058);

для формування всебічно розвинутої особистості, прищеплення учням почуття відповідальності за природу рідного краю, вироблення навичок і умінь практичної діяльності з охорони природи   введено курси за вибором  "Екологічні проблеми свого краю"- 1 година у 6-Б класі та "Географ-краєзнавець" - 1 година у 6-А класі (лист Інституту Інноваційних технологій і змісту освіти МОН України від 02.06.2014 №14.1/12-Г-812);        

 

для підвищення рівня фінансової компетентності учнів 6-7  класів, формування навичок раціональної споживчої поведінки, розвитку раціонального економічного мислення введено курсу за вибором «Фінансово-грамотний споживач» 1 година (схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах» комісією з економіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від  29.05.2015 №  14.1/12-Г-328);    

 

для формування національної самосвідомості учнів шляхом створення умов для самореалізації особистості; систематизації знань учнів про духовну та матеріальну культуру українців продовжено вивчення  курсу за вибором "Етнографія" для учнів 8 класу (затверджено Міністерством освіти і науки України, наказ МОН від 28.10.2010 №1021);

для сприяння кращому засвоєнню програмового матеріалу з математики та української мови, введено у 5-9 класах додаткові години для індивідуальних занять (по 0,5 годин на тиждень);

 для роботи з обдарованими учнями, підготовки до державної підсумкової атестації  виділено по 0,5 годин для  індивідуальних занять з української мови, англійської мови,  історії, біології та  математики:

5а,5б, 6а, 6б, 8 класи – англійська мова,

 9а,9б класи - українська мова, біологія, історія,

8, 9а,9б  класи – математика.

      У 11 класі  для підвищення рівня володіння українською мовою, виховання любові до рідної мови, розвитку творчих здібностей  учнів продовжено вивчення  факультативного курсу   «Стилістика сучасної української мови»  1година  (рекомендовано Міністерством освіти і науки України,  2010 р.);

      у 10-ому класі  з метою зменшення  розриву між рівнем середньої освіти і рівнем, необхідним для продовження навчання у вищих навчальних закладах,  виділено  1 годину для профільного курсу "Конституційне право" (лист  Міністерства освіти і науки України від 29.08.2016 №1-11-114/4);

      з метою забезпечення викладання української мови на академічному рівні в 10 класі введено додаткову 1 годину із варіативної складової навчального плану.

       У 11-ому класі  з метою розширення інформованості учнів у галузі історичної науки, сприяння підготовці до свідомого вибору професії та підготовки до ЗНО  виділено  1 година на факультативний курс «Українське відродження  у ХХ ст.» (лист  Міністерства освіти і науки України від 29.08.2016 №1-11-114/4);

      з метою підготовки учнів до участі у шкільних, районних та обласних олімпіадах з інформатики та надати рівні можливості учням у підготовці до такої діяльності як програмування для учнів 10 класу виділено 1 годину на факультативний курс "Основи програмування" (схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах науково-методичною комісією з інформатики Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти і науки,  протокол № 1 від 13 січня 2011 року).

     З метою підготовки учнів  10-11 класів до ЗНО введено факультативні курси: 

"Англійська мова для спілкування" - 1,5 години,  "Біохімічні основи життя"- 1година, "Розв'язування задач з хімії" - 1 година, "Основи генетики людини"- 0,5 години, "Курс теоретичної підготовки із фізики"-1 година .

        У 6-11 класах для роботи з обдарованими учнями та сприяння розвитку здібностей і творчої активності, формуванню практичних навичок  виділено 4 години на міжкласний факультатив «Інтелект».

    В зв’язку з тим, що школа працює в мережі «Шкіл сприяння здоров’ю», за рахунок варіативної складової введено міжкласні  проекти превентивного виховання в 7-х класах "Рівний-рівному" - 2 години, факультатив у 5-х класах  "Вчись думати " - 2 години та виділено 6 годин на заняття факультативного курсу "Баскетбол" у 5-10 класах.

    Враховуючи побажання учнів, матеріально - технічну базу навчальних шкільних майстерень, фахову підготовку вчителів  в 10- 11 класах визначено варіативні модулі з  технологій:

№ з/п

Клас

Модуль

Кількість годин

1.

10

Технологія виготовлення аплікації з текстильних матеріалів та фурнітури

20

2.

11

Технологія дизайну предметів інтер'єру

20

Враховуючи побажання учнів, рівень їхньої фізичної підготовки, фахову підготовку вчителів, наявність спортивного інвентарю в 5-11 класах визначено варіативні модулі з фізичної культури:

№ з/п

клас

Легка атлетика

Баскетбол

Гімнастика

Волейбол

Футбол

1

5

30

24

15

15

21

2

6

30

24

15

15

21

3

7

30

24

15

15

21

4

8

30

27

12

15

21

5

9

30

24

24

24

24

6

10

30

20

-

20

-

7

11

30

20

-

20

-

Гранична наповнюваність класів та поділ  на групи при вивченні української   мови, англійської мови, інформатики, трудового навчання, фізичної культури  здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002  № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) комплектуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп продовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».

Поділ класів на групи здійснюється:

у 8 класі  (28 учнів)  при вивченні  української мови, англійської мови, трудового навчання;

у  2-4 класах, 5-9-х, 10-11-х  класах поділ на групи при вивченні інформатики;

у 10-11-х класах поділ на групи при проведенні  уроків з предмету  «Захист Вітчизни»  (окремо для хлопців і дівчат).

У  1-4-х класах працює 6 груп продовженого дня з наповнюваністю  по 30 учнів.

 

Рішенням педагогічної ради визначено перерозподіл тижневого навантаження предметів між семестрами. Предмети інваріантної складової робочого навчального плану, що не мають цілої кількості годин, будуть викладатися по семестрах шляхом чергування, а саме:

Клас

Предмет

І семестр

ІІ семестр

2-4

Українська мова

4

3

Літературне читання

3

4

5

Українська мова

4

3

6

Українська мова

3

4

7

Українська мова

Хімія

3

2

2

1

8

Історія України

3

2

9

Історія України

Географія

1

2

2

1

10

Географія

Художня культура

Біологія

Захист Вітчизни

1

 

2

2

2

1

1

1

11

Історія України

Біологія

Людина і світ

Художня культура

Астрономія

Захист Вітчизни

Екологія

2

1

1

-

-

2

-

1

2

 

1

1

1

1

 

Рішенням педагогічної ради школи від 31.08.2017 року (протокол №8)  навчальні екскурсії та практика проводитимуться у 1-4 класах по закінченню навчального року протягом 4 календарних днів, для учнів 5-8-х, 10-ого класу відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008  №1/9 – 61 протягом навчального року.

 Школа працює у п’ятиденному режимі в одну зміну.

З урахуванням місцевих особливостей та кліматичних умов, за погодженням із відділом освіти Володарської районної державної адміністрації можуть змінюватись структура навчального року та графік канікул.

Категорія: Освітні програми | Добавив: admin (01.12.2017) | Автор:
Переглядів: 158 | Коментарі: | Рейтинг: / |


 
Пошук в новинах
Володарська ЗОШ №2 © 2018