Володарський ліцей імені В.П.Мельника

Нормативно-правові документи 2022-2023
Інформація щодо ресурсів
для можливого використання в якості дистанційних засобів навчання
Google Classroom – безкоштовний хмарний сервіс, створений для навчальних закладів та некомерційних організацій.
У свій час рекомендували створити G Suite for Education для ЗЗСО (потребує часу здійснення для реєстрації).
Налаштування сервісу Google Classroom для користувача Google як фізичної особи:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLYChBsEINueJkS2ugCpeP_9C_yITX7Y5X&fbclid=IwAR3aFuMt9fHl9_ZQcT-m-

Міністерство освіти і науки України спільно з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти», Інститутом педагогіки Національної академії педагогічних наук України підготували Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу і викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році.
Заклади дошкільної освіти
ЗАКОН УКРАЇНИ “Про освіту”
ЗАКОН УКРАЇНИ про дошкільну освіту.
ПОЛОЖЕННЯ про заклад дошкільної освіти
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої освіти та дошкільної освіти
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році
ПРО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ПІДТРИМКИ у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах
ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
ТИПОВИЙ перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти
Заклади загальної середньої освіти
ЗАКОН УКРАЇНИ “Про освіту”
ЗАКОН УКРАЇНИ “Про повну загальну середню освіту”
ЗАКОН УКРАЇНИ про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти
ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої освіти та дошкільної освіти
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти (2)
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році
ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
ТИПОВИЙ перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти
ПОРЯДОК зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти
ПОЛОЖЕННЯ про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти
Соціальні послуги та фінансування
ЗАКОН УКРАЇНИ про соціальні послуги
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
УМОВИ допуску асистента учня (дитини) до освітнього процесу для виконання його функцій та вимоги до нього
ЛИСТ МОН щодо асистента учня (дитини) у закладах освіти
Стаття 103-3. Субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами