Для вчителів, які працюють в інклюзивних класах, створили методичний посібник “Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами”.
Про це повідомив Український інститут розвитку освіти.
Завантажити: тут
У виданні йдеться про особливості оцінювання школярів і школярок з ООП, а також про техніки й підходи, які допоможуть вчителям фокусуватися на:
доступі кожного учня й кожної учениці до якісної освіти;
індивідуальному прогресі дітей.
Посібник складається зі вступу та 13 розділів:
“Основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів”;
“Оцінка та оцінювання під час навчання”;
“Де й коли використовується оцінювання”;
“Загальні підходи до оцінювання”;
“Оцінювання в інклюзивному класі (оцінювання учнів, що потребують різних рівнів підтримки)”;
“Роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з ООП”;
“Інструменти формувального оцінювання”;
“Портфоліо учня для оцінювання”;
“ Роль педагогічного спостереження для оцінювання”;
“ Практика реагування на підтримку (з прикладами)”;
“Залучення батьків до процесу оцінювання”;
“Роль оцінювання під час переходів між ланками освіти”;
“Перелік корисних ресурсів (із посиланнями)”.